BRRRR!

Stallet hela dan ;) sköte Fari och gjorde lite annat roligt. Var ut och fotade med Manalie Clintan, Fari och Wanda fick vara fotomodeller :) Så bilder kommer då och då.
Älskar min underbara DUNVÄST!!! Så varm och skön älskar den, har alltid på mig den i stallet ;) Den kom på posten förra veckan typ och är super varm! Så den fick hjälpa mig och hålla värmen idag, har typ varit 25-30 minus brrrrr!!
Om det inte är alltför kallt imon så blir det och rida ut Harry med Agnes som rider smugglan. Vi rider väl på bolki ett tag, skritt och lite trav. Jag hoppas på lite varmare väder så man slipper förfrysa sig så fort man går utanför dörren!
Manalie ska nog ställa upp som fotograf så jag får lite nya bilder på han också :)


Finaste killen!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0