Hejsan!!

Jag har tyväär inte hunnit blogga idag för jag hann knappt hem innan jag skulle iväg till min kusin som fyller år idag och var där till lite innan tio, när jag kom hem så gick jag och fixade allt för att kunna gå och sova och nu ligger jag här i sängen och bloggar. Gillar inte att skriva såna här inlägg allt för ofta och känns som att det har blivit det. Just nu är det reall life som går först. mitt motto eller vad det nu heter är lev för nuet och inte för gårdagen eller morron dagen. Har varit i stallet idag fotade när manalie red C, fixade allt med Fari, ryktade och gosade i massor. Hade inte sett Fari på en vecka, saknade han verkligen det syntes på Ferari oxå att jag inte hade varit där på länge. Åkte hem och ni vet ju redan vad jag gjorde då :) //Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0