Hihi ;)

Var lika kallt idag om inte kallare.. var -33 halv fyra när jag kom hem från skolan :o Första lektionen hade vi NO och då är vi i en byggnad precis brevid skolan och det var så kallt så vi ( jag och en kompis) satt i dunjacka och täckbyxor nästan alla andra satt med jacka. Vi hade en värmefläkt hela dan i klassrummet för att det var så kallt. Det hade räckt om det var -10 och mycket snö hela vintern men -30 är för kallt. Har pluggat lite och legat och halv sovit är jätte trött..  och jag som ska tills stallet snart kommer somna där. Äh nu får jag rycka upp mig! Andra gruppen hoppar ju idag så ska fodra och vara banbyggare. Kommer hem vid halv 9 - 9. Nä nu måste jag sticka så jag hinner till stallet :)
Tjaråå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0