I only will be stronger and stronger, the more crap I get

Ja så är det jag kommer bara att bli starkare och starkare ju mer skit jag får! Jag har fått skit länge, det kan vara att någon snackar skit, vad som helst egentligen men jag kommer fortsätta att bli starkare. Jag har hållit på att sjunka ner många gånger och inte orkat mer men jag har kämpat. Det har hållit på väldigt länge och ingen vet nog allt som har hänt, jag ville bara försvinna och inte komma tillbaka. Men man ska kämpa.

Man kan inte sluta tänka på vissa saker dom kom upp igen och igen och igen. Det är så otroligt jäkla jobbigt. Det enda man vill är att glömma, men det går inte. Efter ett tag så tänker man inte lika mycket på det iaf. Men i början så är det hemskt det kommer i huvudet om och om igen. Man mår inte alls bra det är så jäkla jobbigt speciellt om man ska träffa personerna/personen som gjorde de eller om man själv gör något så mår man nog inte bättre heller.
Sen lär man sig att inte ta åt sig av allt, man lär sig att vissa snackar i nattmössan och några bara är avundsjuka.

Det har hänt mig och många andra tror många känner likadant som mig när det händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0