Iphone

Vill du ha en perfekt mobil så ska du skaffa iPhone. Alltså, seriöst man kan göra allt med den. Vilket man kan med samsung, Htc och alla andra men hur som helst är iPhone mer "äkta" enligt mig & 7000000 andra pers. I världen.
'
Bara alla appar du kan ha.! Jag har typ allt, eller inte men man får plats med hur mycket som helst också. I min xperia fick jag plats med 1000 Bilder & 8 spel. Här får jag kanske plats med 5000 Bilder & 200 spel. Om hela minnet är ex. 3m så har jag bara fyllt 10 cm av det.
'
Just nu sitter jag och skriver med mobilen. Vart jag än är kan jag blogga från mobilen. Jag kan checka in vad världen sysslar med på fb.
'
Folk snackar så mycket om att alla har ju iPhone. Men jaha? Då har ju alla hjärna och skaffar sig en awesome mobil!! iPhone äger mitt hjärta och såäre bara.
'
Nerver mind i find someone like you! <333333 / Manalie
'
'
'
Pssssssst! Äpplet är det bästa mes hela mobben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0