Ridhandskar

Något som jag verkligen behöver är ett par ridhandskar. För dom jag har råkade jag dra sönder skulle ta av mig dom och då drog jag med kardborren  oxå, duktig man är! ;) så kardborren sitter fast på typ 1cm så dom funkar att använda men dom går nog sönder när som helst :) Vet inte vilka jag ska köpa, vill ha svarta för det passar till det mesta, vill ha ordentliga som kan kosta lite mer typ 300-400kr för jag vill inte köpa dåliga som går sönder på en gång utan dom ska hålla. Skulle kanske köpa två par ett par som är mer till hoppningen och ett par som är mer till när jag rider på kurs och sånt. Har ni några bra förslag? :)


Dom här har jag nu och dom är asgrymma!!
Kanske köper ett par likadana för dom är verkligen jätte sköna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0