Åhh!

Sur man blir när man inser att ens fotoprogram inte funkar och man har ingen aning vilket man ska ta, för när man ska fixa gimp så kommer det antingen upp tusen olika sidor eller så kommer det upp en helt tom sida. Just nu hade jag behövt en duktig kompis som vet hur man fixar gimp eller Photoshop eller något annat bra program men inte photofiltre för det är inte min kompis. Så ni vänner som känner er träffade hör av er till mig så fort ni ser det här för jag är en snart desperat tjej på 14 somrar som verkligen behöver hjälp. För jag tänkte fixa ett inlägg till er läsare om min ridkurs i torsdags och då vill jag ha en ritad bild som visar vad vi gjorde för jag som ni kanske redan vet inte är så duktig på att förklara saker. Så nu kan jag inte fixa det inlägget. Sen har jag inte bloggat så bra i dag men det kan vara för att min mamma fyller år idag så GRATTIS MAMMA!! och för att jag har försökt fixa lite detaljer på bloggen men som vanligt så ger jag upp efter ett tag för att jag inte hittar vart man ska fixa de så om du är expert på att förstå mina förklaringar och är duktig på att koda bloggar så är du också välkommen att höra av dig hos mig men om ni är två stycken och en är duktig på att koda och den andra är duktig på att förstå mig så är ni också välkomna att höra av er. Det var nog ungefär det jag ville säga och hoppas att ni förstår vad jag menar för själv hade jag blivit jätte förvirrad av att läsa det här.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och vinn ett stilrent schabrak från Hööks:

http://allroundhastarna.blogg.se/2012/february/bloggtavling-hos-allroundhastarna-woopwoop.html#comment

2012-02-05 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0