Ridning Ferrari

Fick rida Ferrari igår :) Lugnt pass, skrittade fram i typ 10 min från att jag gick till ridhuset tills att jag började trava. Började värma upp i alla gångarter med mycket volter. Sen lite paus och tränade på att ställa inåt och utåt på rakt spår först skritt och sen trav. I början så fattade han inte riktigt vad han skulle göra, så han började gå skänkelvikning istället. Men efter lite övertydliga hjälper så fattade han. Han var väldigt stel i vänster sida men det släppte lite efter ett tag. Gjorde samma sak i trav.
Han var väldigt pigg och när jag skrittade ville han börja trava nästan hela tiden. Så galopperade lite. Travade ner han och ledde han. Manalie var snäll och satt när jag red.


Inte bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0