tjugosjätte januari tjugohundratolv

Mycket har hänt denna dag men allt ska vi inte gå in på i detalj. Åkte ner till stallet vid halv tolv, fixade Cream och sen stack vi ut! Red till Manalies mommo och Amandas. Sen Nån gata till och tillbaks till stallet. Red på banan ett tag också.

Cream har inte varit med på en uteritt ses jullovet och hon var lite tittig, hon tyckte de var jätte rolig så hon sparkade lite bakut och hade allmänt roligt ;) Det är inte alltid det lättaste och hålla sig kvar när hon börjar ha roligt. Så ja jag flög av och även stiglädret hehe så duktig man är ;) Men hon sparkade bakut typ 4ggr i rad och jag tappade balansen (stog i lättsits) höll på att flyga av åt vänster men klarade mig, höll på att flyga över halsen men klarade mig sen så tror jag att hon bockade och på nåt sätt så fick jag båda mina fötter (med stigbyglar) på en sida och sen flög jag ner i snön och såg hon springa in i stallet. Gick in och hämtade hon och satte fast stiglädret sen ut igen och rida ner hon. Gjorde lite annat innan jag stack hem.


Cream bild tagen HÄRIFRÅN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0