Orkar inte mer..

Idag är det en sån här dag när jag inte orkar mera inte vill längre. Bara vill stanna hemma inte gör något. Men hur skulle det se ut om jag sket i att gå till skolan sket i läxorna sket i ALLT. Det funkar inte så har lärt mig det, men man kan alltid önska, önska att man inte var här önska att man får göra som man vill och inte att någon ska bestämma över en eller att behöva ha några regler bara för en dag. En dag är det så jäkla svårt att få det en ynka liten dag av alla 366 dagar på detta år, har inte fått en enda sån dag på mina 4 982 dagar. Inte för att jag räknar med att få det men bara en ynka fast en halv dag. Det hade varit så skönt att bara få slippa göra som någon annan vill eller slippa alla regler här och där. Finns ju regler överallt. Nä sköt hade det varit och slippa allt ett tag och bara lyfta från marken och flyga runt ett litet tag.
Tänk och få flyga runt lite grann och slippa höra alla gnälla alla jobbiga saker, att alla kunde bete sig som man själv ville ett tag så man slipper bli sårad så man slipper bli plågad så man slipper bli skjuten. Menar inte att jag blir det men att alla som blir det slipper det så man bara kan gå runt och ta det lugnt ett tag. Pratar nog om många när jag skriver det här.
Tänk att få slippa att förlora någon man älskar, dom man vill hålla nära borde man få hålla kvar ett tag till. Det är dags att någon gång släppa taget men tänk så är man inte redo tänk så vill man ha kvar den ett tag till, ett litet tag till. Man vill inte alltid, men ibland är det jobbigt och se sanningen i vitt ögat och släppa taget, det är då man ska ha sina vänner ens vänner som hjälper och stötar som inte är jobbiga utan bara så att man vet att dom finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0