Tjeenis!

Åå vad skönt det är och duscha håret när man verkligen känner att man behöver göra de, och hela dan har jag känt mig som en ''flottkopp'' :) haha Manalie ;)  Men var i stallet hela dan iaf, sköte Ferrari. Mockade, blandade maten och fixade allt annat. När Lowa tog in Fonzie idag så blev Ferrari ensam och han tog sig ur hagen på nåt sätt. Sen när jag skulle släppa ut igen så stack han in i en annan hage. Vet inte riktigt vad han sysslade med tror han har lite mycket energi, han har inte gått något tuffare pass på någon dag.

Pratade med mina fina vänner också :)

Hade barnledning idag också ledde tara men behövde inte ledda nå länge för det var inte så många barn som skulle rida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0