Uteritt i busvädret

Kom hem från stallet nyss, red ut och snackade med folk.
Red ut med Agnes och smugglan. Gick jätte bra dom var inte rädd för nåt eller när en plogbil kom baki så började Harry kolla vad det var som lät. Travade och skrittade på bolki i ca 45 min, sen tog vi nåt trav varv på banan och några galopp varv. Precis när vi kom till stallplan så kom Alma och Emilia oxå så vi red på banan med dom. Först var Harry först men han blir så seg då så Alma och Foxy fick gå först ist. Harry höll på att galoppera in i Foxy några gånger. Släppte så han fick springa i sitt eget tempo men fick ju förstås sakta in lite när han kom för nära Foxy. Skrittade och travade ner dom. Lowa fotade så bilder kommer så fort hon lagt ut dom :)

Var riktigt härligt och rida ut i snövädret de var varmt men snöade mycket. Hade för mycket kläder på mig som vanligt ;) Måste ta ut och fota Harry någon gång så jag får bilder, tänkte lägga ut någon fin bild på han men kom på att jag inte har någon ute bild på han.


Så det får bli en ganska fin bild när Manalie har skott han, de visste ni kanske inte att manalie kan sko hästar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0