Hoppning 20/2

Hoppade Harry igår som dom flesta kanske har förstått. Värmde upp och han var seg som suddgummi men om jag drev mycket så gick han fint. Hoppade bockar på medellinjen i båda varven, vi skulle få med bakdelen och bogarna, få dom och landa i rätt galopp. Jag var inte riktigt med i matchen han gick som en banan kändes det som. Hoppade två banor sen oxå.

Det gick helt okej men farten var inte riktigt med hela tiden. Han hade jätte bra fart ibland men tappade den. Så jag fick vara på han nästan hela tiden. Blev såna där stanna och sen hoppa skutt ibland. På bockarna i banan så kom vi antingen för nära eller för långt ifrån så farten fanns inte kvar efter bockarna.

Barnorna var jätte roliga men det var inte de lättaste och få han och fatta vad han skulle göra i början. Bilder kommer när Manalie eller någon annan har lagt ut dom.

Kan som vanligt inte rita några bilder på banan för jag har inget program och fixa dom i. Och kan inte beskriva heller så klicka HÄR så kommer ni till en som har fixat barnorna ;)


Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

kikar in!

hur äre med dig tjejen?

kram kram! :D

2012-02-24 @ 23:35:06
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0