.!?

Jag är urusel på att komma på vad jag ska blogga om och kan sitta i timmar, kan sitta i typ en timme och skriva och sen ta bort allt bara markera allt och ta bort allt. För det låter helt sjukt när jag läser igenom de jag skrev.
Lite som Manalie, så nu undrar jag vad vill ni läsa om? Dagen, hiss och diss, hurdana hästar jag gillar? Ja vad vill ni läsa om kommentera gärna så ska jag göra mitt bästa :) 
Jag tycker det är as jobbigt och läsa bloggar som försöker skriva ''professionellt'' eller som inte använder smilysar ja som skriver jobbigt helt enkelt. Gillar Nellie Berntsson för hon skriver roligt och inte jobbigt så man vill läsa mer, och så kan inte alla gilla hon heller. Vissa tycker väl hon är as jobbig och jag vet några som tycker hon är helt sjuk, men antingen så gillar man hon eller så gillar man hon inte så lätt är de så hacka inte upp dig på hon för hon är as cool! Aja nu kom jag ifrån ämnet men aja nu vet ni lite vad jag gillar för bloggar. Men kom ihåg och kommentera nu vad ni vill läsa om!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar eran blogg vill jag börja med att säga! ;) sen undrar jag lite vad det är du menade med



"Jag tycker det är as jobbigt och läsa bloggar som försöker skriva ''professionellt'' eller som inte använder smilysar ja som skriver jobbigt helt enkelt."



vad jg såg så hade du inte en enda smilys i det här inlägget och varför läser du bloggar som du tycker är asjobbiga att läsa? :)menar inget elakt eller något sånt utan undrar bara för jag ä nyfiken! ;)

2012-01-27 @ 19:25:55
Postat av: Ellen <3

Vad jag menar är att jag helt enkelt tycker det blir långtråkigt att läsa när man skriver om samma saker eller om man inte visar sin personlighet och man behöver såklart inte ha smilysar i varje inlägg :)

Jag följer inte bloggar som jag tycker är jobbiga att läsa, men jag kanske trycker på en länk någon gång och läser vad dom skriver men om jag inte gillar bloggen så fortsätter jag inte och läsa dom



Xoxo Ellen

2012-01-27 @ 19:53:40
URL: http://topphopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0