Fari <3

Fick rida fari igår också :) men bara lite lätt för han är ju som sagt lite svullen och varm i vänster fram. Så skritt och trav mest på rakt spår men även lite volter och sånt. Han var väldigt laaat gick inte alls framåt men de kan ha varit för att jag red utan spö och då blir han laat. Lotta var snäll och fotade så bilder kommer senare :)

Skötte han igår också fixade allt och pussade på han <3 :)

För er som inte vet så har jag bara en fast sköt dag, men jag brukar ju sköta andra dagar också. För alla skötare har en fast dag och sen tar vi när vi kan.
Så här brukar sköt dagarna se ut:

Måndag: Sara (fast)
Tisdag: Ellen
Onsdag: Anki
Torsdag: Ellen (fast)
Fredag: Sara
Lördag: Ellen
Söndag: Emma (fast)

Så här ser dom oftast ut men ibland sköter Emma tisdagar och på onsdagar så sköter jag ibland men oftast så har Anki han



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0