Fotografering

Tycker det är väldigt roligt att fotografera, eller jag älskar de! Det en härlig känsla att stå bakom kameran och kolla genom kameralinsen och trycka på knappen och höra klickandet. Sen komma hem och sätta sig framför datorn och kolla igenom alla bilder och börja redigera dom. Välja om bilden ska vara ljus eller mörk mm. GASH det  är en härlig känsla!
Jag har en nikon D3000 och den är väldigt bra att fota ute med men när jag fotar i ridhuset så blir bilderna korniga och det är ett väldigt liten del av bilden som kameran fokuserar på.
Om någon vill att jag fotar så är det bara och fråga :) ställer gärna upp, om jag har tid vill säga.

Några bilder som jag har fotat







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0