Hej!

Hej! De är jag som är Ellen, jag är 13 år. Har ridit sen jag var typ 8 år gammal.
Sköter en super fin häst som heter Ferrari som är 5 år fyller 6 i april. Han kallas för Fari och är oftast ganska seg förutom när man rider ut för då han fjantar sig för de mesta. Han är svart med  två vita kotor och en vit krona. Han älskar banan och att bli kliad bakom örat.
Har även en träning/tävlings ponny som står på klubben och heter Harry potter. Han är född år 2000, okänd härstamning. Snäll och alla småungar älskar han typ. I ridningen så är han lite lat och det kan kännas lite klumpigt när man rider han. Han är en D-ponny men vet inte mankhöjden.

Aja  lite snabb fakta om mig :)


Foto: Julia mattson pingi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0