Hoppning 30/1

Hoppade ju igår och gick ganska bra. Vi vände rätt upp och hoppade studs sen ner i hörnet och svänga höger och följa spåret ett tag och sen hoppa ett räcke gjorde likadant i vänster fast hoppade ett oxer ist för ett räcke.
Han gick bra i början men han blev bara latare och latare ju längre vi hoppade och så var det den där vänster sidan som han vill tränga mot. När vi skulle hoppa studsen så fick jag sitta och driva ända fram till hindret men ändå stannade han för att han inte orkade hoppa. Fick fart på han iaf och han hoppade. Sista gången hoppade vi studsen oxern och sen räcket. Då stannade han på stutsen för att han inte ville gå snabbare men sen fick jag fart på han och han hoppade allt och han trängde inte till vänster, men jag ville ha höger tygel kortare för att jag svänga men då hoppar han inte så det var mitt fel också.

Man lär ju säg av sina misstag sägs de så får väl hoppas att det stämmer för är inte så värst nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0