lärt

faktiskt så har jag lärt mig grymt mycket utav att göra det nya temat. Änn har jag inte fått dit alla koder som ska vara på plats med ändå så är ju själva ''framsidan'' klar. Kommentations rutan är mörklila och jag har inte hittat koden vart jag kan ändra den.
'
Men de flesta koder har jag hittat. Headern fick jag ju göra om som var ganska synd för jag var nöjd med den förra. Men dens bredd var 1000 & den här bredden måste vara 315. Så att pressa ihop den där andra stackaren vore ju oxå synd.
'
Men om jag ska vara ärlig så ids jag inte göra en ny header på ganska så länge. Kanske i slutet/mitten på februari. Sen så kanske det blir en färg som passar med lila. För det finns ganska så mycket koder att ändra bara för att få en textil rosa. ex.
'
Aja, det blev ju ganska bra iaf. Efter allt mitt jobb med att bara koda om skiten. Har ju ändar hela inläggsidan med en massa blommor och hjärtan och sånt. -.- Men jag blev iaf nöjd, hoppas Ellen oxå belv det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0