Manalie Ejeklint

Tjenis Penis på er allihopa! Jag heter Manalie och har haft antalet många bloggar. Min senaste och mest besökta blogg var ManalieEjeklint.blogg.se. Men jag tycker det är så tråkigt att blogga själv så jag vill blogga tsm med nån. Ellen var den enda just nu så tog henne ;)
'
Nejnej men vi ska nog blogga bra och fortsätta så länge som möjligt. Vi går båda på ett stall som heter KirunaRidklubb. Och då kanske ni kan lista ut var vi bor ;) Men till sommaren ska jag för hoppningsvis flytta och skaffa mig en egen liten rund skogsmulle!
'
Jag och Ellen har nyligen blivit tävlings ryttare. Jag tävlar min favvo ponny Wanda tsm med en tjej som heter Jeanette.
'
Jag & Ellen kommer blogga så mycket som möjligt och ha roliga inlägg osv. Hiss & diss samt outfits ska vi försöka lägga ut varje dag. Vi blir grymt glada om ni kommenterar och besöker mycket. Följ gärna bloggen oxå. Lite om mig då, vi kan säga 10 saker om mig ;)
1. Jag är brunett och älskar det! xD
2. Jag sköter två underbara hästar Wanda & Eastwood.
3. Jag hatar dressyr.
4. Jag är 12 år gammal.'
5. Jag är född i Schweiz.
6. Jag gillar inte pizza.
7. Jag har en ful hund!
8. Jag ÄLSKAR det limegröna scapa schabraket.
9. Jag vill ha en ponny som är tjock och är busig.
10. JAG ÄR GALEN!
Höhöhö, lite om mig, xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0