? :O ? :D ? :S

My gaaaash! Vet inte riktigt om detta är ett seriöst inlägg, deephit, åsikts inlägg eller nått annat!? Kör på åsiktsinlägg. Hoffa vet inte om jag vågar skriva :o Eller vågar och vågar det är väll klart jag gör men ingen förstår ju nånsin mig.. Därför att när jag menar något så blire bara fel.
'
Alltså problemet är att när jag typ mockar i stallet så kommer jag på värsta feta inlägget i mina tankar. Jag vet precis vad jag ska skriva om och jag kommer på så bra meningar. Men när jag väl sätter mig framför datorn så poff är allt gone. -.- Ämen väntaa nu dethär är väll inge åsiktsinlägg? Men nu fåre vara de!
'
Varje gång jag skriver ett lååångt och bra inlägg så raderar jag det. Jag kan sitta framför datorn i 2h men ändå raderar jag allt och undrar varför jag ens ides börja skriva för det är ändå ingen som kommer förstå mig. Aldrig nånsin... Fast man vet ju aldrig, det kanske dyker upp nån med exakt likadant IQ som mig och försår allt!?
'
Sen vill jag också ändra mitt bloggsätt. Jag menar jag vill blogga som Nellie .. Typ.. Inte härma någon för jag får själv damp när någon härmar mig. Men jag vill inte vara allt för seriös för då blir bloggen ''torr'' och trist. Och jag vill att våra underbara,grymma & så fina besökare ska gilla sättet vi/jag skriver på.
'
Asså Nellie härmar ju PAOW med typ allt och så? Men jag vill inte härma Nellie. Jag vill bara vara mig själv. Men hon är ju ibland lite väääääl.. Men hon måste ju ändå vara AWSOME eftersom hon har jäkla många bess. Så för att man ska ha så underbara bess. så ska man oxå skriva och vara AWSOME!
'
Jag läser inte heller allas bloggar. Jag är själv helt CRAZY så varför ska jag blogga som någon trist helt vanlig person? Det är vad jag har gjort. Inte varit mig själv. För om man känner mig vet man vem jag är. Ex. Jag älskar hästar som dampar! FÖR att jag själv inte är nån ''ickedampande'' person. Jag äe helt gone ibland!
'
Å nu ska jag blogga som den person jag är. Annars går det inte att blogga. Asså..Ni fattar säker inget av vad jag skriver men jag måste ändå publicera! Because I missing a sometihing in my Brain.. Ni ser! Helt craazzy heey! Men det är jag, fortfarande bara jag!
'
Jag vill inte känna någon press på mig själv för att blogga helt perket utan jag vill blogga precis som jag vill! Och det ska jag för ni gillar mig mer än att jag ska vara någon annan. För jag skriver ju ändå för över 100 underbara beesss.!
'
Höhö, vilket stökigt inlägg xd MEN Jag är vem jag är! :D ♥
'
Ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0