dagen

Vaknade vid nio halv tio och gick ut med hunden. Käkade frukost och tog sen det lite chill. Tog bussen upp på stan vid 12. Där satt en freakning snubbe, de lovar jag! Gick sen till lindex och väntade på Jeanette & Fatma. Fatma skrämde skiten ur mig, de lovar jag!
'
Vi gick runt på stan och spanade killar - bara jag alltså. Hittade bara töntar med vinterkängor och lekia påsar :'( Äääsch får spana på pitebor i Älvsbyn sen då!
Iaf så gick vi och fikade på safari sen. Sen wopps så hade jag slösat upp alla pengar så jag hade inte råd att åka buss hem! Så det var bara att gå hem i Conwerse och tajts. Skojj, har liksom en mil hem från stan!
Sen till stallet och hoppa! Nu hemma och läsa Fallen ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0