Imorgon

Såhär kommer dagen ungefär se ut imon.
Först så stiger jag väll upp och går ut med hunden. Sen drar jag väll till stallet och tar in Wanda sådär innan elva, gör iordning och far ut med Elina & Clintan. Sen så får jag väll se om Wanda blir någon draghjälp eller så funkar det bara för Harry ;)
Iaf så går det nog bra som vanligt eftersom jag är kung på å vara lugn! Haha skojjade bara, det ska nog gå bra iaf (: Eftersom om Wanda klarar av Arga Hunden så klarar hon allt!
Efter uteritten så fixar jag henne och Clintan såklart.
Sen flyter väll allt på som det brukar. Men förresten! Jag e ingen stockholmare eller gbg människa utan en Kirunabo! Så jag har sportlov nu! :D Ser fram emot det!
Ska få ha Sky hela veckan! ♥ För fint!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0