skojjsigt!

Vi hade ganska mycket kommentarer! Och en som var grymt rolig att få se! Jag vet inte riktigt, alltså, om jag läser nåns blogg så.. pouff.. Okej nu ska jag försöka förklara dethär så bra som möjligt. Om jag läser någons blogg så ska det krävas mycket för att jag värklingen ska fassna för den bloggen. Exakt som Nellies. Hennes blogg har något intressant. Riktigt kul!
'
Jag har bara en fråga, som kanske Ellen också har, att vad vill ni att vi ska blogga om? Snälla kommentera eller mejla kom igen! Ge tips på vad som helst! Vi har en blogg som vi kämpar för att driva men om statistiken alltid står på samma siffra så har man inget att kämpa för! Så snälla kommentera vad ni vill ska synas på bloggen! Om inte kommentera så mejla till [email protected], kollar inkorgen varje dag!
Snälla, gör oss en tjänst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0