Pausar bloggandet (för min del) vi kankse kommer tillbaks någon gång vem vet inte ja iaf!

Vet inte vad som händer med bloggen vi kom inte precis med något svar på kvällen för några dagar sen. Börjar ju sakna bloggen, fast ändå äre skönt livet leker just nu och jag vill inte sitta klistrad framför datorn då! Allt händer här och nu. Fast jag har ju en enda hemsk tanke som aldrig slutar komma, de är snart de...  Vet faktiskt inte om jag fortsätter med att blogga om den här "går under" som jag tror den gör. De är ju Manalie som gjorde att jag började blogga om ni inte visste de. Pausar mitt bloggande ett tag iaf om jag börjar blogga igen så kanske de blir om en månad ett år en dag ja vem vet :)



En sak är då säker jag kommer alltid att älska den här filuren

Juste Manalie om de inte blir mer här så vill ja bara säga att de var jätte  roligt och blogga med dig, du kommer betyda vad som än händer, du är grym och fortsätt att bara vara du!




Kommentarer
Postat av: Tova & Lina ♥

Gryyymt snygg bloggdesign!

2012-03-21 @ 12:36:56
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0